Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål. Hvis du ikke finder det svar du søger, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores kundeservice.

 ----------------------------------

Jeg skal have mere end en hvalp- kan jeg så også få flere hvalpepakker?

Svar: Desværre nej. Vi tillader vi kun én pakke pr. husstand pr. år.

 

Jeg er opdrætter og får snart et kuld hvalpe. Kan jeg bestille pakker til alle mine hvalpe?

Svar: Nej, desværre ikke. Vi er rigtig glade for at opdrættere vil være med til at udbrede vores hvalpepakker, men en del af idéen er også, at de nye hvalpeejere kommer forbi en af Petworld's butikker og afhenter pakken. MEN vi vil være dybt taknemmelige, hvis du vil være med til at fortælle jeres kommende hvalpeejere om Hvalepakken.dk. Hvis du klikker HER, kan du downloade en flyer, som vi har lavet til opdrættere, og som du kan printe ud, og vedlægge i din egen "flytte-hjemmefra-pakke".

 

Min pakke indeholdt ikke det samme som min nabos?

Svar: Indholdet af Hvalpepakken ændre sig løbende, og det er derfor ikke sikkert, at du får nøjagtigt den samme pakken som din nabo. Men vi tilstræber hele tiden, at pakken skal have et indhold der er både relevant og sagligt for dig som ny hundeejer.

 

Hvilke typer ID kan jeg bruge, når jeg skal hente min Hvalpepakke?

Svar: Du kan bruge Pas, kørekort og sygesikringsbevis. Vi skal kunne bekræfte din adresse og gerne din identitet med billede.

 

Kan jeg ikke bare tage e-mailkvitteringen med på min mobiltelefon?

Svar: Jo, det kan man godt. Vores e-mailkvitteringer indeholder et unikt løbenummer, som sikre at hver e-mail kun kan benyttes en gang.

 

Kan jeg hente min hvalpepakke i en anden butik end den jeg har angivet på min registrering?

Svar: Nej, desværre ikke. Vi bruger dit valg til at sikre, at vi altid har nok pakker i butikkerne. Det er derfor vigtigt, at vi ved hvor pakken bliver afhentet. Butikkerne er blevet instrueret i kun at udlevere pakker til kunder, der har bestilt pakken hos dem.

 

Jeg er kommet til at vælge en forkert butik på min registrering. Kan jeg ændre den?

Svar: Det er desværre ikke muligt at ændre butikken, når den først er valgt, og registreringen er gennemført. Men vi kan naturligvis hjælpe dig, hvis du kontakter vores kundeservice her.